Illan hämärtyessä kynttilät luovat rauhallista tunnelmaa. Tai yrittävät luoda, sillä ajatuksissani kiidän maapallon ympäri ja takaisin. Tällä energiatasolla pitäisi käydä kaatamassa metsää, halkomassa puut ja uida Tallinnaan.
Toisaalta voisin puhaltaa kynttilät sammuksiin, ja katsella hetken savun kiehkuraa. Ehkä hälventyvä savu osaisi ennustaa minulle palan tulevaa. Ja saisi tämän lepattavan tunteen katoamaan.
Kiusallista. Kamalaa. Ja juuri siksi niin kuluttavan ihanaa.
Vilahdus vielä ristinummiruususta eli villiruusustamme
-
Juhlimme juhannusta villiruusullamme, jolla on tarina. Ensimmäinen asia on,
että kun kuvaa koko pehkoa, kukkien suuruus ei näy. Hän kantaa tarinaansa,
jo...


Lepattava tunne on ihanaa ♡
VastaaPoistaParasta. Tai kauheinta :) Tai vuoristorataa...
Poista