En ole mikään sommitelmien tekijä, ja yleensä laitan tavaroita hyllyille tai esille ihan tarveperusteisesti. Eteisen pieni vihreä naulakko on kuitenkin sääntöön kirjoitettu poikkeus. Sen funktio on lähinnä toimia kangaskassien säilytyspaikkana. Ostoskassien lisäksi naulakossa roikkuu satunnaisesti hattu tai pari, ja hyllyn päälle on nostettu muutama pullo ja maljakko koristeeksi. Jostain syystä naulakossa on myös pienet siivet. Ehkäpä tänään on jonkun onnellisen enkelin vapaapäivä.
Vilahdus vielä ristinummiruususta eli villiruusustamme
-
Juhlimme juhannusta villiruusullamme, jolla on tarina. Ensimmäinen asia on,
että kun kuvaa koko pehkoa, kukkien suuruus ei näy. Hän kantaa tarinaansa,
jo...

Hieno kassi! Huomasin saman tuolta aiemmasta postista. Pistän muistiin merkin (:
VastaaPoistaUhana Designin tuotteet ovat kivoja. Minäkin diggaan :)
Poista