Siis ihan vaan nam! Toripöydät notkuvat sesongin herkkuja. Vihannekset, yrtit sekä marjat ovat tuoreita, ihania ja vieläpä edullisia. Ihan huokailluttaa kun ajattelee uusia perunoita, tilliä, uuden sadon sipuleita, kesäkurpitsaa, mansikoita, kirsikoita, herneitä...
Eipä tässä muuta kuin: Nautinnollista viikonvaihdetta aurinkoisissa merkeissä! Ja muista osallistua sunnuntai iltaan mennessä RAMSIGN-arvontaani, jos et ole vielä sitä tehnyt. Blogger-kommentitkin tuntuvat vaihteeksi toimivan, joten arvontaankin on jälleen helpompi osallistua...
Vilahdus vielä ristinummiruususta eli villiruusustamme
-
Juhlimme juhannusta villiruusullamme, jolla on tarina. Ensimmäinen asia on,
että kun kuvaa koko pehkoa, kukkien suuruus ei näy. Hän kantaa tarinaansa,
jo...

Aah...kirsikoita, niin kauniin tummanpunaisina.
VastaaPoistaHeleätä helluntaita!!
Sirpa: Hyviä olivat (ja kauniita)!
VastaaPoistaKiitos samoin, hyvää huomista helluntaipäivää!
Kesä on kyllä ihanaa aikaa, kun marjoja ja hedelmiä saa edullisesti ja ne jopa maistuvat joltain!! Ihanaa loppuviikonloppua!
VastaaPoistaAbsolutely white: Samaa mieltä, tarjontaa on nyt runsaasti ja siitä nauttikaamme : )
VastaaPoistaKiitos samoin, mukavaa viikonloppua!!