Mikä on mukava mökkituliainen tai vieminen isäntäväelle, kun lähtee kesävieraaksi? Itse olisin ainakin lääpälläni Iittalan Kivi-tuikkuihin tuliaisina. Kiviä voisi olla vaikka minkä värisinä, ja niitä voisi sitten vuodenaikojen mukaan asetella esille erilaisiksi rykelmiksi. Toinen ihana setti on Marimekon räsymatto- ja siirtolapuutarhakuvioidut astiat. Mutta mahtaako se viisaus pitää paikkansa, että viemällä lahjaksi sellaista, josta itse pitää kovasti, ilahduttaa mitä todennäköisimmin myös lahjan vastaanottajaa?
Kaunista & kesäistä viikonloppua! Kyläillään, kotoillaan ja nautitaan elämästä! Kohta saakin taas kaivella kynttilälyhtyjä ja tuikkukippoja esiin. Syyskesän pimenevät illat ovat ihania. Nähdään ♥
Köynnöshortensia syleilee kotiamme, lisäystä Marjan pihaan ja vaeltavat
varjoliljat
-
Köynnöshortensia kiertää jo melkein koko talomme ympäri. Nyt kun runsas
kukinta on alkanut, se on niin huikeaa ja odotettua. Jos ei olisi kivitalo
laitta...

Itse myös annan lahjaksi sellaisia asioita joista itse pidän. Tuikkuja ei ole koskaan liikaa :) Mieluisan tuliaisen keksiminen on kyllä toisinaan aika hankalaa. Mielelläni otan ja annan lahjaksi myös pullon kuohuvaa tai viiniä - eihän alkoholijuomia niin hyvänä tuliaisen pidetä, mutta jos yhdessä voi kilistää kesäillalle, niin mikäs sen mukavampaa.
VastaaPoistaTuikut ovat parhaimmillaan oikein suurena rykelmänä.
Johanna: Jos kyläilykohde on oikein tuttu (niinkuin yleensä onkin), niin viemisen pähkäily on helpompaa. Silloin tietää myös sen, että passaako viedä viinipulloa tuliaisena (itse ainakin diggaan : )
VastaaPoistaTuikkuja mahtuu lisää, ainakin vielä meille...