Joulupuu töröttää olohuonessa toista päivää. Puuta on lähinnä juotettu ja suoristettu aika ajoin. Koristeet ovat vielä varaston hyllyllä, mutta ehkä jo huomenna tai viimeistään perjantaina puu saa ainakin valosarjan ylleen.
Kuusen tieltä siirsin Meow -julisteen pois, ja tyrkkäsin sen vain keittiön puolelle. Täytyypä miettiä muuten joulun jälkeen muutenkin kodin julisteiden ja muiden taulujen sijoittelua uudelleen.
Päässä pyörii nyt muutakin kuin tonttulakki, joten toivotan vain pikaisesti reipasta loppuviikkoa ja sutjakkaita joulunajan viimeistelyjä!
Köynnöshortensia syleilee kotiamme, lisäystä Marjan pihaan ja vaeltavat
varjoliljat
-
Köynnöshortensia kiertää jo melkein koko talomme ympäri. Nyt kun runsas
kukinta on alkanut, se on niin huikeaa ja odotettua. Jos ei olisi kivitalo
laitta...

Ihana keittiö!
VastaaPoistaKiitos Sara! :)
PoistaLöysin tänään blogisi ja pakko kysyä heti mistä keittiön ihana musta- valko- keltainen taulu on ostettu?
PoistaMoi Kerttuli,
Poistapääset julisteen jäljille pääset visuaalisesti vaativan blogista, jonka kautta löytyy linkki pieneen webbishoppiin:
http://ainoa.bigcartel.com/
Tätä ostamaani julistetta ei ilmeisesti ole juuri nyt myynnissä, mutta voit kysäistä VV-blogista, että ottaako hän tulevaisuudessa julisteesta uutta printtierää.